Grattis på födelsedagen!

Idag fyller min underbara fru år. Nu är det bara 365 dagar kvar till 30. You go, girl... eller kvinna! Håll ut, snart är du där. Hehe. Skojjar bara lite.

Men hon fyller faktiskt år och ja, hon fyller 29. Hon tycker bara inte om att jag påpekar att det inte är långt tills nästa ålder.

Vi firade henne redan i helgen. Och idag så kommer hennes svärföräldrar (vänta lite, det blir ju mina föräldrar det - åh, ska dem komma hit också) på lite fika. Jaha... då måste man se till att vara social en stund.

Hur som helst. Jag ville bara säga ett STORT grattis till min fantastiska hustru. Älskar dig sååå mycket! Hoppas att du får en kanondag.

Puss
&
kram

Kommentarer
Postat av: Mrs Andie

Tusen tack darling!

2010-04-19 @ 08:26:40
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: maria

nä det är inte snällt att påpeka för folk att de är nära 30 :P

2010-04-19 @ 16:52:48
URL: http://janemary.blogg.se/

Please don´t spam us!If you don't have anything nice to comment don´t bother writing it. All comments will be answered on our own blog, to keep yourself updated you can follow us on bloglovin

Kommentera inlägget här:

Your name:
Jag är stammis

E-mailadress: (Only we can see it)

URL/Blogadress:

Tell us what you think

Trackback