Låt mig presentera Herr Wise

Jag tänkte att jag skulle passa på och presentera en av oss som bloggar på The House Of Wise. Och nu kanske du tänker att jag tänker berätta om mig själv, men så är inte fallet. Jag tänkte nämligen ta och presentera Herr Wise för dig.


Herr Wise mer känd som Ricky. Han är 27 år, med en passion för det kreativa skapandet - vare sig det handlar om rörliga medier, skrivande eller musik. Han är även barnsligt förtjust i film, vilket man kan läsa mer om på hans specialinriktade blogg The Movie Dungeon. Till vardags så arbetar han i en butik inne i city och på fritiden så hittar vi på olika upptåg, vilket du kommer att få ta del av här på bloggen.

Detta var den lilla presentation som jag tänkte bjuda på om Herr Wise.

/ Mrs Wise


Kommentarer

Please don´t spam us!If you don't have anything nice to comment don´t bother writing it. All comments will be answered on our own blog, to keep yourself updated you can follow us on bloglovin

Kommentera inlägget här:

Your name:
Jag är stammis

E-mailadress: (Only we can see it)

URL/Blogadress:

Tell us what you think

Trackback