Tackar, tackar!

Det har börjat droppa in en hel kommentarer här på sidan. Och det är vi tacksamma för.

Ja, jag skriver vi... för vi är faktiskt två som driver denna blogg. Nämligen jag och min fru.

Skriver detta för att jag har nämligen upptäckt att det är många som kommenterar med att skriva typ i stil med "vilken fin blogg du har" osv. Jättefina kommentarer, men ville bara tala om att vi är två som driver denna.

Strunt samma. Ville bara skriva något.

Fler "förlorade" videos uppe snart.

Hälsningar  / Herr Wise


Kommentarer

Please don´t spam us!If you don't have anything nice to comment don´t bother writing it. All comments will be answered on our own blog, to keep yourself updated you can follow us on bloglovin

Kommentera inlägget här:

Your name:
Jag är stammis

E-mailadress: (Only we can see it)

URL/Blogadress:

Tell us what you think

Trackback