Så skönt...

Det är att få vara lite för sig själv ibland.

Och detta är precis vad som sker just nu i detta hushåll. Frugan och jag sitter framför varsin dator i varsitt rum och pysslar med det var och en vill göra.

Låter som en superhärlig lördag va? Eller hur?

Nja, kanske inte så värst. Men det i alla fall hur vi spenderar denna sköna kväll.

Så vad är det vi sysslar med var och en för sig?

Jo, själv så sitter jag, just nu som jag skriver detta (förutom att skriva detta), och lägger in lite Povel Ramel i min iPod. Okej... inte bara Povel Ramel - för det skulle kanske bli lite tråkigt och  monotont i längden - men en massa annan musik också. Men hur som helst, ni förstår nog vad jag menar.

Och frugan läser genom sin första bok, som hon skrev för ett tag sen. Vet inte hur många gånger hon har läst genom den nu, men hon kommer alltid på något nytt att lägga till eller att ta bort.

Medans vi sysselsätter oss med dessa aktiviteter så dricker vi kaffe. För det är perfekt att dricka kaffe sent på kvällen om man ska orka hålla sig vaken när man sedan tittar på film. Vilket är vad vi ska göra när vi båda är klara med det vå håller på med. Och säg när det blir. Ja, det vet nog ingen.

Från början var det meningen att vi skulle åka in till stan och gå på en spelning med The Good Honey Society, men ibland så tillåter inte ens ekonomi en att göra vissa saker. Tråkigt, men sant. Dock så ska man ju inte hänga läpp för det, då det säkerligen går fler tåg. Och vi lär nog se dem live framöver ändå.

Nu ska inte jag uppehålla er något mer.

Så ha en fortsatt trevlig lördagskväll.

På återseende.

Och glöm inte bort att titta på nästa video, som med sannolikhet lär dyka upp någon gång under morgondagen.

Ha det så gött.

Hej då.

Men för i helvete, Ricky! Sluta skriva nu!

Okej.

Puss och kram.

Hälsningar
  / Herr Wise


Kommentarer

Please don´t spam us!If you don't have anything nice to comment don´t bother writing it. All comments will be answered on our own blog, to keep yourself updated you can follow us on bloglovin

Kommentera inlägget här:

Your name:
Jag är stammis

E-mailadress: (Only we can see it)

URL/Blogadress:

Tell us what you think

Trackback