Morgonstund har...

Ja, ni vet nog hur resten går.

Strålande dag utanför fönstret. Solen skiner och det verkar inte blåsa så speciellt mycket. Snusmumriken (frugan alltså) ligger fortfarande och gottar sig i sängen. Och det är väll okej, det är ju trots allt lördag.

Men vissa av oss är uppe sedan en drygt timme tillbaka. Jag ska nämligen åka och jobba idag med. Och just nu, medans jag dricker upp min kopp kaffe, så produceras en ny video för uppladdning.
Så det blir till för frugan, när hon väl bestämmer sig för att vakna, att lägga upp den på våran YouTube-kanal och på denna eminenta blogg.

Nej, nu har jag inte tid med att sitta här och skriva. Plikten kallar. Hörs senare. Adjö.

Hälsningar
  / Herr Wise


Kommentarer

Please don´t spam us!If you don't have anything nice to comment don´t bother writing it. All comments will be answered on our own blog, to keep yourself updated you can follow us on bloglovin

Kommentera inlägget här:

Your name:
Jag är stammis

E-mailadress: (Only we can see it)

URL/Blogadress:

Tell us what you think

Trackback