Ja, må jag leva... ja, må jag leva

Eftersom jag är uppe för frugan, så passar jag på att gratulera mig själv.

  Jag: Grattis på förnedringsdagen!

  Mig: Vaddå förnedringsdagen?

  Jag: Men tänk på vår ålder.

  Mig: Men vi fyller ju bara 27 år.

  Jag: Ja, men det är förnedrande för alla andra gamlingar då vi är mycket yngre än dem.

Ett stort grattis önskar jag mig själv på 27-årsdagen. Och en stor klapp på axeln. Hehe.
Nä, nu ska jag kila ner till affären och köpa det sista till fikagästerna.
Vem vet, vi kanske ses?

Grattis igen.
Tack så mycket.

Hälsningar
  / En föråldrad Herr Wise

Kommentarer

Please don´t spam us!If you don't have anything nice to comment don´t bother writing it. All comments will be answered on our own blog, to keep yourself updated you can follow us on bloglovin

Kommentera inlägget här:

Your name:
Jag är stammis

E-mailadress: (Only we can see it)

URL/Blogadress:

Tell us what you think

Trackback