YouF***k!ngTube

Maken klippte ihop helgens video som blev exakt 14,54 minuter lång och eftersom man får ha 15 minuter långa videos så borde det inte vara några problem. Det tog honom tre timmar att få ihop en sammanhängande video eftersom vissa hijackade kameran av oss i helgen, vilket var skoj men det betydde dessutom massor av matrial att klippa ur.

Nu till problemet, jag satte mig vid datorn klockan 18:03 eller nåt åt det hållet och började genast lägga upp vloggen mot Youtubekanalen, efter en timme av att inget hade hänt började jag undra lite lätt vad som var på G men jag lät det vara en stund till det är ju trots allt vår längsta vlogg någonsin. Men när klockan var närmare 20:00 så beslutade jag mig för att det  verkligen var något fel så jag avbröt uppladdningen och startade om från början. Den laddade ett tag men inget hände. Så nu är det tredje gången gilt som gäller och klockan smyger sig närmare 21.30 funkar det inte nu kommer fru Wise att börja slita sig i håret tills stora tussar ramlar ut.

Så nu kanske du förstår varför du inte har sett skymten av denna utlovade videovlogg.


/ Fru Wise


Kommentarer

Please don´t spam us!If you don't have anything nice to comment don´t bother writing it. All comments will be answered on our own blog, to keep yourself updated you can follow us on bloglovin

Kommentera inlägget här:

Your name:
Jag är stammis

E-mailadress: (Only we can see it)

URL/Blogadress:

Tell us what you think

Trackback